چهار گام‌های آسان برای یک کارآمد خرید ویلا در استانبول تکنیک

Wiki Article

TRIPinVIEW: destination Bakirkoy البته با قیمت بالاتر به نسبت دیگر مناطق. از ویلاهای مدرن و انواع دیگر ویلاها بازدید کنید. خریداران این خانه های ویلایی در جزایر در ماه های تابستان درآمدی بسیار بالا را از طریق اجاره هفتگی ذاین ویلاها بدست می آورند. در پاسخ به افزایش تقاضا برای زندگی جدا ، به ویژه پس از همه گیری کووید -19 ، تعداد ویلاهای لوکس در استانبول نیز در حال افزایش است. منطقه ای است که ارزش آن با سرمایه گذاری های زیربنایی و روبنایی و پروژه های مسکن روز به روز افزایش می یابد. با این پروژه ، انتظار می رود ارزش منطقه حتی بیشتر افزایش یابد. قیمت خرید ویلا در استانبول، گرچه در چند سال اخیر بدلایلی همچون بالا رفتن تقاضای خرید، افزایش یافته است اما در مقایسه با دیگر کشورهای آمریکایی و اروپایی قیمت کمتری دارند از طرفی مسافت دورتری نسبت به ایران داشته، بنابراین خرید ملک در استانبول هم از لحاظ هزینه و هم از لحاظ زمانی مقرون به صرفه­تر است بخصوص برای کسانی که نمی­خواهند برای همیشه یا مدت طولانی ایران را ترک کنند ناگفته نماند بیشترین متقاضیان خرید ویلا یا هر نوع ملک دیگری در استانبول مردم ایران و عراق هستند.  This da ta has been w​ri᠎tt en by GSA  Con​tent G en er ator Demov ersion.


خرید ویلا 6 خوابه 560 متر، در منطقه بیوک چکمجه استانبول - ام تی سی هوم ازمواردی همچون امکان پیشرفت ویلا خریداری شده در آینده، فاصله ویلا تا مراکز رفاهی و تفریحی، امکان خرید و فروش ویلا، اینکه از چه کسی می­توان ویلا را خریداری کرد و… همچنین این محله­ها دارای دو بافت قدیمی و جدید بوده و املاکی که نوسازتر و مدرن­تر هستند قیمت و ارزش بالاتری دارند بنابراین تنوع قیمت­ها، امکانات ملک و همینطور موقعیت مکانی ملک، این امکان را برای متقاضیان خرید ملک در استانبول فراهم می­آورد تا برخی جذب خرید خانه­های ارزانتر و برخی جذب خرید خانه­های گرانترشوند. منطقه بیوک چکمجه با توجه ساحل طولانی آن بر دریای مرمره و دریاچه بیوک چکمجه و دوری نسبی آن از مرکز که فضای آرامی را به آن می پخشد یک مرکز برای پروژه های ویلائی در استانبول محسوب می شود ، این امر آن را به یک مرکز برای جذب اشخاص مایل به خرید ویلای فروشی در استانبول تبدیل کرده است . این مساله برای فاصله ویلا از جنگل نیز وجود دارد و کم و زیاد شدن فاصله آنها و چشم اندازی که به مناطق سرسبز دارند نیز می تواند به شدت بر قیمت ها تاثیرگذار باشد. This publish has be​en completed wi th the he​lp  of GSA ​Co​nten᠎t Generator  DE᠎MO!


این منطقه ، جایی است که ویلاهای مجلل با چشم انداز باشکوه بسفر در آن واقع شده است ، برای افرادی که مایل به خرید ویلا هستند ، یکی از مناطق بسیار خوب است. این شرکت، خدماتی نظیر اخذ پاسپورت و شهروندی ترکیه از طریق سرمایه­گذاری و خرید ملک، اخذ اقامت دائم از طریق خرید ملک بدون محدودیت قیمتی، اخذ اقامت توریستی بصورت تضمینی، خدمات صرافی و… nine. شرایط دریافت اقامت و پاسپورت با خرید ویلای ساحلی چگونه است؟ کوش آداسی سالهاست که بهخاطر سیستم حملونقل قوی، نرخ خریدوفروش بالا، سبک زندگی ساحلی و تجارت گردشگری طرفداران بسیاری برای سرمایهگذاری دارد و جزو قطبهای هدف برای خرید ملک است. از این­رو خرید ویلا در استانبول نه تنها برای کسانی که قصد مهاجرت یا گردشگری دارند، بلکه برای کسانی که قصد کسب سود و سرمایه نیز دارند هم مناسب است؛ زیرا علاوه بر فروش ملک به قیمت مناسب در آینده، میتوانند ملک را به گردشگران خارجی نیز اجاره دهند و کسب درآمد نمایند. علاوه بر همه این مناطق ، مناطقی مانند Beylikdüzü ، Büyükçekmece ، Silivri و Çatalca ،دارای ویلاهای لوکس با قیمت مناسب هستند. عمارت های تاریخی درتنگه بسفر ، ویلاهای مجللی هستند که در هیچ کجای دنیا یافت نمی شوند.


همچنین در محله هایی مثل بیکوز و اومرلی هم ویلاهایی رو که نمی توانید تصور کنید ساخته شده است. بیکوز منطقه دیگری در سمت آناتولی استانبول با مجلل ترین ویلاها است. بارزترین این گزینه ها ویلاها هستند. یکی از بهترین روش ها برای انتخاب ویلا در استانبول، جستجوی گزینه های مختلف در سایت ها می باشد. اینکه برخی از گزینه ها برای خرید ویلا مبله در استانبول ارائه میشود نیز می تواند ملاک دیگری بر تفاوت در قیمت های آنها به شمار رود. همان طور که در بالا نیز اشاره شد، به طور کلی خرید ویلا در استانبول علاوه بر سرمایهگذاری مطمئن و سودآور مزایای بیشمار دیگری را نیز به دنبال خواهد داشت. علاوه بر این ، درآمد مالی افرادی که در این روستا زندگی می کنند بسیار زیاد است. ویلایی که در این منطقه هستند عموما مناسب افرادی با سطح درآمد بالا است. ویلاها با داشتن فضای مناسب زندگی برای خانواده های بزرگ و درآمد زیاد اجاره برای سرمایه گذاران ، گزینه مناسبی است که خیلی از گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک مردم مایل به خرید و سرمایه گذاری در آن هستند که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند. ᠎This publish h​as been w᠎ri​tten by GSA  C on᠎tent Gene᠎rato᠎r ​DEMO!

Report this wiki page